Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

K. Χαρδαβέλλας: «Νιώθω ότι με κοροϊδέψανε και με εξαπατήσανε στο ALTER»


Ο Κώστας Χαρδαβέλλας έσπασε τη σιωπή του και μίλησε για πρώτη φορά για το ALTER μετά τα όσα έγιναν με το κανάλι του Περιστερίου. Ο παρουσιαστης στη συνέντευξή του στο entertv μιλάει έξω από τα δόντια...
Μετά από αρκετά χρόνια στο Αlter πως νοιώθετε για όλα αυτά που συμβαίνουν στο σταθμό; Το κεφάλαιο Alter έχει κλείσει για εσάς; 
Η πρώτη αυθόρμητη απάντηση που μου έρχεται στην ερώτηση «πως νοιώθετε για αυτά που συμβαίνουν στο Alter», είναι ότι νιώθω μαλάκας. Το συμβόλαιό μου με το Alter έχει λήξει από τον Αύγουστο του 2011, φυσικ
ά χωρίς να καλυφθούν από την πλευρά της διοίκησης του σταθμού οι οικονομικές υποχρεώσεις προς εμένα. Δούλευα κανονικά όπως όλοι μας χωρίς να αμείβομαι, ενώ και τις ελάχιστες φορές που καταβλήθηκαν μισθοί, δέχτηκα να εξαιρεθώ και να περιμένω αφού – εννοείται!- έπρεπε πρώτα να πληρωθούν οι άνθρωποι που είχαν πρόβλημα επιβίωσης. Όταν μου ζητήθηκε να συνεχίσω τις εκπομπές και τον Σεπτέμβριο το έκανα, απλήρωτος και χωρίς πια να ανήκω στο δυναμικό του Alter, γιατί είχα την ελπίδα ότι αν κρατούσαμε τον σταθμό στον "αέρα" ίσως κάτι να άλλαζε. Δυστυχώς, καμία από τις υποσχέσεις που δόθηκαν τότε δεν τηρήθηκε. Νιώθω ότι με κοροϊδέψανε, με εξαπατήσανε, νιώθω μαλάκας, αλλά πλέον για εμένα η απώλεια είναι οριστική. Πρόκειται για μία τραγωδία που αφήνει πίσω της ανθρώπινα θύματα και καταρρακωμένες ζωές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιαστε :